Gal - Glycínový prášok 500g

Gal - Glycínový prášok 500g

Hodnotenie produktu: Zatiaľ bez hodnotenia. Buďte prvý!

Vaše hodnotenie:

Optimálny krvný cukor: Výrazne znižuje účinok glukózy (a teda aj sacharidov) na zvýšenie cukru v krvi. Zvyšuje účinnosť inzulínu, ale vôbec nezvyšuje hladinu inzulínu, ale zvyšuje hladinu prospešného glukagónu, ktorý je „opakom“ inzulínu. Znižuje tiež vysoké hladiny tukov v krvi pozorované pri inzulínovej rezistencii.

9,48 € s DPH

EAN: 5999885398393

Dostupnosť: Skladom

Optimálny krvný cukor: Výrazne znižuje účinok glukózy (a teda aj sacharidov) na zvýšenie cukru v krvi. Zvyšuje účinnosť inzulínu, ale vôbec nezvyšuje hladinu inzulínu, ale zvyšuje hladinu prospešného glukagónu, ktorý je „opakom“ inzulínu. Znižuje tiež vysoké hladiny tukov v krvi pozorované pri inzulínovej rezistencii.

Koža: Naša pokožka obsahuje značné množstvo kolagénu vrátane glycínu. Účinok kolagénových peptidov na znižovanie vrások, zvyšovanie elasticity a zvlhčovanie našej pokožky, omladenie pleti je dobre známy a veľa prebádaný. A účinok kolagénu je do značnej miery spôsobený jeho vysokým obsahom glycínu. Kolagén, glycín, vitamín C, extrakt z hroznovej kože a semien a bioflavonoidy môžu byť skvelou kombináciou, keď myslíte na mladosť vašej pokožky vnútorne. Nervový systém Malé množstvo zvyšuje bdelosť a cirkuláciu mozgových mikrokapilár. Podľa rôznych experimentov je tiež efektívnym riešením pri liečbe depresie, schizofrénie a OCD (obsedantno-kompulzívna porucha).

Detoxikácia: Existujú iba pokusy na zvieratách, ktoré však na základe týchto výskumov zlepšujú funkciu pečene a obličiek a zvyšujú produkciu látky nazývanej glutatión, ktorá má silný detoxikačný a antioxidačný účinok.

Spánok: Niekoľko štúdií sa zaoberalo účinkom glycínu na spánok u ľudí. Zistenia zahŕňajú, že glycín konzumovaný pred spaním (3 gramy nasatý) zlepšuje kvalitu spánku, urýchľuje spánok a zmierňuje predčasné prebudenie a umožňuje nám odpočívať pri menšom spánku. (Šesť hodín spánku s glycínom malo často za následok lepšiu kvalitu spánku ako osem hodín spánku bez glycínu.)

Glycín je vynikajúci aj do sladidla!

Nemá žiadne arómy, je tepelne odolný a má sladiaci účinok zhruba rovnaký ako cukor. U nikoho s polyalkoholmi (napr. Xylitol / brezový cukor, maltitol, erytritol) nespôsobuje črevné problémy. Nebije sa v tele, pretože za sladkou chuťou nie sú žiadne prázdne kalórie, ako u väčšiny sladidiel, pretože glycín je bielkovina a ako taká s ňou zaobchádza aj naše telo. (Sladká chuť je pre telo zdrojom cukru a telo je schopné v prípade potreby vyrobiť cukor z glycínu, takže nespôsobuje hypoglykémiu.) kontrolujú ich náhly účinok na zvýšenie hladiny cukru v krvi.

Efekt predlžujúci život: V experimentoch s myšami je znížený kalorický príjem, okrem bežného prospešného príjmu mikro / makro živín, efektívny pri zvyšovaní očakávanej dĺžky života myší. Účinok už bol preukázaný u opíc a čiastočne u ľudí. (Samozrejme, celoživotný experiment s odobratím kalórií nie je možné u ľudí vykonať z etických dôvodov, takže bol vyvodený iba z merania dĺžky takzvaných telomér u ľudí.) Neskôr sa dosiahol podobný výsledok, keď sa myšiam doplnilo veľké množstvo glycínu. Je to preto, že glycín obmedzuje využitie metionínu z potravy, čím vyrovnáva podiel aminokyselín absorbovaných z bielkovín v krvi. Nebol študovaný na ľuďoch, ale tiež sa považuje za účinný. Pretože väčšina potravín obsahuje veľa metionínu, je ťažké zaviesť diétu so zníženým obsahom metionínu v praxi. Glycín konzumovaný po jedle (napr. Dezert alebo nápoj sladený glycínom) však simuluje diétu so zníženým obsahom metionínu, ktorá predlžuje životnosť, pretože glycín obmedzuje absorpciu metionínu.

Glycín je prírodná aminokyselina, ktorá sa nachádza vo veľkom množstve v kolagéne. Pre svoju sladkú chuť je vhodný aj na sladenie jedál / nápojov. Tepelne odolný, takže ho možno použiť do koláčov a teplých nápojov. Jeho sladkosť je približne rovnaká ako u normálneho kryštálového cukru.

Glycín je najpočetnejšou aminokyselinou v proteínoch kolagénového typu. Priaznivé účinky doplnku glycínu tiež posilňujú tento predpoklad.

Dávkovanie: Pred zaspaním rozpustite 1 vrchovatú lyžičku v 1-2dl vlažnej tekutiny (napr. Vody) a pomaly popíjajte alebo cmúľajte bez vody. Odporúča sa tiež konzumovať malé množstvo (1 čajová lyžička alebo 1 mokka lyžica) po jedle, ak naše jedlo neobsahovalo proteíny kolagénového typu. Glycín konzumovaný po jedle teda pomáha vyvážiť podiel aminokyselín spotrebovaných v strave. Môže byť zmiešaný s kávou alebo akoukoľvek tekutinou, môže byť tiež pečený do koláčov. Má príjemnú sladkú chuť bez pachuti (ak si však prášok vezmeme priamo do úst, je takmer nepríjemne sladký).

Neprekračujte odporúčanú spotrebu! Produkt nenahrádza vyváženú a rozmanitú stravu a zdravý životný štýl. Držte mimo dosahu detí.

Nový komentár

* (Povinné)

Prihlásenie